Ett litet ord, och lite till...

Ja den scrappade jag direkt, men glömt och skicka in, men här är den ialla fall...
Journalingen är om alla underbara stunder i svärföräldrarnas uterum. DET är vår för mig!


En LO jag gjorde efter ulrikaulrikas skiss på scraputmaningen. Gillade skissen massor och gjorde två, detta är den jag inte skickade in:


Ett par andra jag gjort i dagarna (VAB med trött unge ger scraptid, det vet ni väl?):


Denna gillade jag för enkelheten, jag väntar på beställda vita små rub-onbokstäver som jag ska skriva titlen med till höger om fotot, antagligen blir det "Heeej snygging!"


Denna har jag gjort idag, började på ett helt annat sätt med samma bakgrund och foto igår, men jag fick inte till det så jag sov på saken. Blev riktigt nöjd efter lång tids vändande och vridande... Gjord efter ansökningsskissen till Stellas DT (jag vet inte om jag ska söka, men skissen är underbar!)


Gjort en till som ligger på tork, men den får jag inte visa ännu ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0