Impuls-scrapträff igår!

Ja igår ett par timmar innan det var dags så bestämde jag och Andrea (Scrapmom)  att vi skulle träffas och pyssla, jag körde den dryga vägen på en timme för att vara hos henne vid 18. vi pysslade, snackade skit och pysslade. Till 01... Jag fick gjort fyra layouter, (men en kan jag inte visa!)


Denna vet jag inte vad jag tänkte faktist, band-ringen liftade jag från Fnyz, enda skillnaden var att hennes blev bra, jag vet inte vad jag tänkte när jag knöt de dära knutarna, jag borde veckat... Saga älskar hundkorgen och leksakerna i den, titlen får Andrea ta åt sig äran för.


Denna blev inte den heller särsklit bra... Papprena ville jag ha snett klippta men nu ser jag att... ja inte bra...


Andrea är världens drygaste scrappare, så  jag utmanade henne att göra en LO på en halvtimme, när tjugo min gått var inte papper eller foto bestämt, så jag sa då att jag klarar en LO helt från scratch på tio min. Den tog 15, men det e rätt bra. andreas är inte färdig ännu hehe. Denna blev jag jättenöjd med, enkel och bra eftersom jag inte vet något om bilden mer än att det är min mamma i yngre da´r.

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

kul att kunna inspirera men synd att du inte blevc nöjd :-(

gillade den tredje mest å det syns då itne att den bara tog 15minuter :-o de e kulå snabbscrappa ibland :-D släppa alla funderingar å låta det bara rinna på genom fingrarna.

kramar

2008-02-19 @ 08:35:54
URL: http://fnyz.blogg.se
Postat av: Sosofofie

Oj. 15 minuter, inte illa! Gillade oxå den bäst, enkel och snygg!

2008-02-19 @ 08:57:27
URL: http://www.sosofofie.blogspot.com
Postat av: Bark

Den du gjort på 15min är ju urläcker. Bra jobbat!! De andra är oxå jättefina.

2008-02-19 @ 14:14:22
URL: http://minibark.blogg.se/
Postat av: Willea

Jättehärliga alla tre! Men, min favvis blev också den snabbscrappade :) Fattar inte hur du lyckats få så mycket fint med på så kort tid!

2008-02-19 @ 17:10:58
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0