Nedräkning inför semester...

...och antikmässa!

Nu är det bara tvåååå arbetsdagar kvar innan jag säger Hasta la vista, Synoptik i fyra långa veckor!
Idag har jag dragit runt svärfar på en underbar antikmässa i Hbg. Jag hade en riktigt bra lön denna månaden så min budget var saftigare än på länge.
OOOCH jag hittade en helt fantastisk bibel från 1800-talet början. Cyklade från svärisarna och jag orkade inte ta den på cyklen, den väger nog minst fem kilo (!!!). Hittade även en gammal tysk tomte som jag har i mindre tappning som tvingade mig att köpa honom *flin* (Bilder när de flyttar hem hit).

Jag tänkte lägga in de sista två LOerna jag gjorde på träffen i lördags. Den sista av dem var en snabbis som tog ca 20minuter. Det är den enda som jag inte e 100 nöjd med.

(Den LOn i förra inlägget med fåglen gjorde jag efter att ha utmanat Lotta (lottamaun.blogspot.com , kan inte lägga in fancy- länkar) att byta material efter ett visst foto. Hennes blev sååå läcker och inte alls så som jag hade tänkt när jag valde materialet!)


Bilden e skitdålig, men tänk bort de fula blänken och att det grådassiga på bilden är självklart svart... Jag var tvungen att föreviga Sagas underbart gulliga converse med en LO, hihi


Min söta lilla mamma som aldrig vill blev fotad. är ställde hon dick upp efter en del om-och-men! Som sagt en snabbscrap som jag blev ganska nöjd med, fast jag borde gjort blommorna dubbla eller haft band eller blad eller något där...

Kommentarer
Postat av: maxell

Klart så söta dojjor måste förevigas! Snyggt!



Å snabbscrap. Shit sånt kan jag bara inte... men du... ja, du kan. :)

2008-08-05 @ 10:21:13
URL: http://maxellexam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0