Lite nytt...

Jag har skapat lite i dagarna som gått. Jag har böjat filta påskägg, de ni! Lite scrappat med... Det har blivit tre idag redan =)

image18
Denna gjorde jag imorse, kombinerat med dansande med Saga till Let´s Dance-reprisen... Ett foto som måste scrappas, hon är så söt när hon sover ju! (Hur snyggt är inte mitt nya Diesel grand på en skala??? Lööööv it!)


image19

Snabbscrap idag med fult gammalt papper. Måste använda gammalt skröfs för att få köpa nytt och jag har ingått ett löfte med mig själv, alla bilder som ligger och är värda att scrappas SKA scrappas innan jag köper ny kamera!!!

image20
Faktiskt de första dopbilderna jag scrappat, lite pinsamt, hmm... Saga var såå ledsen och jag har egentligen inte en enda bra bild från dopet. Eller på klänningen som jag köpte för mååånga pengar, suck! Det är inte min grej att ha många papper på samma sida, men jag försöker... Gjord för några dagar sedan.

image21
Gjord precis efter skiss på scraputmaningen, sucky kamera som ska köras över den dan jag får en ny. Jag lovar! Ville få fram bildspels-känsla. Lyckades jag? Stor bubbelplast till stämplingen =)

Jag fotade två till nya men de blev så dåliga att jag inte kan visa dem (fotona på LOsen) HATAR min kamera!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0