Mässa och scrapresultat!

Tidigt imorse kom Scräpmom och hämtade upp mig. hör och häpna, jag var klar när hon kom!!!
Vi var uppe på mässan kvar i tio och med hjälp av förköpsbiljetterna som dea så snällt fixat var vi ALLRA FÖRST in på mässan, nördvarning, jag vet!
Alla pengarna tog slut och jag hade bara en fjuttig kasse med mig hem?!

Bl a köpte jag 25 vita CS och 20 svarta, något i 30-trakten antalet mönsterpapper, 4 st tiny alphabets från MM och tre liknande från någon annan tillverkare (dessa hittade jag först, och hade inte full koll på att det inte var de jag ville ha hmmpf) tre paket fickårrs, alla i poolside.
En "tub" med blommor från prima, say it in chrystals i svart, röb ons från Hambly, charcoal-chalk, både dynan och refillen, en hel drös med kaiserkrafts halvpärlor och blingstenar, chipboardstjärnor från Bazzill och från samma tillverkare, just the edge 1 i svart och vit. 6" journalingoverlays från Prima, samt en helt fantastisk uggle-stämpel från de norska stämpeltillverkarna (?).

-Det blev en hel del ändå?!

Jag var såklart scrapsugen när jag kom  hem, men dotter skule hämtas och läggas osv och när kl var 20.30 fanns möjligheten att scrappa rent tidsmässigt men spottarna i taket i köket e kassa av okänd anledning och mitt rum såg ut som kom-och-hjälp-mig... Skrivbordet städades och sen blev det action ;-)
Jag har liftat Carina (carinalindholm.blogg.se) och så här blev resultatet (är mycket nöjd);


(Det enda som är nytt är den lilla rub on-en ovanför t-et i ketchup, bokstäverna som bildar "med" samt de svarta blingswirlarna...)


Kommentarer
Postat av: carina

Ooooooo fasiken va läckert!!!! verkligen toksnyggt!!!! Kram

2008-09-09 @ 10:20:00
URL: http://carinalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0