Vissa människor är som...

jag vet inte vad, men enstaka gånger springer man på en person som man fastnar för utöver det vanliga. Det har jag gjort och jag vill hylla henne!
En underbar tjej som har glimten i ögat. En kvinna som har koll på vad hon vill och som absolut inte är rädd för att öppna sig. Och framförallt har hon en förmåga att läsa folk (mig) som en öppen bok. Jag är så glad för henne, och det känns så rätt!

Igår fick jag spontanbesök på kaffe på kvällskvisten. Hon kom hit vid sju-halv åtta tiden och gick halv elva. Eller nej, då skulle hon gå. Men vi stod kvar utanför huset och pratade en halvtimme, sen gick vi in igen. Vi var helt enkelt inte färdiga :-)


Här är hon, söta söta Linda:

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Håller med, Linda är underbar. Rolig, lätt att prata med och har själv väldigt lätt till skratt.

Det är kul när man träffar en person man klickar så direkt med. Är glad för er skull!

2010-04-07 @ 11:01:00
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Andrea

Ja, hon är superhärlig! Fantastiskt snygg bild du har snott dessutom...

2010-04-08 @ 08:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0