Dags att visa lite nygammalt?!

Har inte scrappat på en vecka, minst men här e lite jag gjort innan dess...



image54
Denna gjorde jag (nog) efter en skiss när jag var hemma hos Scrapmom, jag blev rätt så nöjd, mest med att jag fick använt de dåliga korten från första gången jag såg Saga stå!


image55
En snabbscrap som skule ta 15min, jag lyckades inte. Konstigt, det va ju inte så mycket att klippa hihi, men ajg klarade det på 20-25 iallafall...


image56
Hur använder man annars det galna pappret från Sassa Fras Lass? Inte vet jag, och det känns skönt att det e borta från pappersvagnen nu!





Kommentarer
Postat av: Willea

Så fina allihop! Gillar "jag kan stå" bäst - snyggt med det vågiga + läckra ramar på fotona. Tycker också du lyckats jättebra med sassa-pappret (har också undrat hur i all världen man scrappar det - men nu vet jag! Snyggt med alla molnen!)Ha det gott!Kram, W.

2008-04-22 @ 20:15:44
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com
Postat av: Jenny

Superhärliga! Tyckte du hade lyckats grymt bra med SFL pappret!

2008-04-22 @ 21:51:38
URL: http://jenny-h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0