Scrapträffs-resultat...

Var på träff i s sandby igår med Scrapmom m fl. Det var mycket trevligt och jag var inspirerad för första gången på riktigt länge. Det blev fyra Layouter och en supersnabb namnskylt. Jag blev 100% nöjd med tre och nästan lika nöjd med den sista.

Här kommer (dåliga) bilder på de första två...


Denna blev jag inspirerad att göra efter en utmaning (någonstans på internätet) om att scrappa ett misslyckat foto. Även om fotot är urkass så är saga så himla gullig, så som hon ser ut när man busar och fjantar. Min lilla söta fisloppa!



Detta fotot har en rolig historia bakom sig. På journalingen står det ung; "en ledig dag i ystad med saga och mamma. Inga foto tagna på hela dagen förrän vi kom fram till klosterträdgården. I väntar på fototillfälle plåtade jag denna fågel. Sen dog batteriet...

De andra två och ytterligare två jag scrappat idag kommer vid ett senare tillfälle.

Irina

(Det finns en person som tvivlar på sig själv. Som undrar om hon är så bra som hon kan va. Om hon uppskattas för den hon är eller om hon ska frångå sig själv och bli den hon tror hon bör vara. Hon vet inte riktigt hur hon är egentligen. Men jag vet en sak. Det är en fantastisk person som jag älskar innerligt. Precis som hon är. Vill inte ha henne på något annat sätt. Hon är ärlig, uppriktig, snäll, omtänksam, varm och underbar. Jag älskar att vara i hennes närhet och jag känner mig trygg där. Är jag ledsen eller nedstämd så drar hon upp mig och är jag glad så delar hon min lycka. Hon är en otroligt vacker människa som jag fullkomlig älskar. Som _hon_ är!)

Kommentarer
Postat av: Willea

Wow! Wow igen!!! Vilka underbara layouter! Den nedersta är helt fantastisk - den sparar jag för framtida liftning - om det är ok? Love it!!!

2008-07-21 @ 19:31:54
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com
Postat av: LottaM

Lika fina idag som i lördags. See you!

2008-07-22 @ 10:41:20
URL: http://lottamaun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0