Mera nytt till utmaningar, dessa till scrapinspiration.bogg.se

Scrappa på temat sommar. Jag har INGA bra utomhus-sommarbilder på Saga för sommaren var verkligen katastrof. Men mycket liggandes och lekandes på ett täcke på golvet blev det. Stackares barn hihi =) Dessa papprena väntade på detta fotot =) 
image65


Annonsutmaning där man skulle inspireras av en bild, jag tog upp cirklarna i bilden och rufsade till dem lite. Detta var huvudrätten på ett underbart nyårsfirande som familj för första gången!
image66


Skapa i färgerna rosa, grön och vit. Så här blev min, som jag är väldigt nöjd med. fotot är galet exponerat men jag gillar det så, vet ej varför men...
image67

Slutligen en lift skulle göras. Såhär blev min... Mycket nöjd faktiskt, inte alls mina färger egentligen men som sagt, jag blev nöjd!
image68

Kommentarer
Postat av: Me2

Jag gillar dina tidigare LOter mycket mer, förlåt !! Men tror att det är för att det är så jag egentligen vill scrappa, men inte riktigt får till det. Skulle så gärna vilja vara snabb och enkel, men det är inte ofta det blir så. Men den rosa, grön och vita var ursnygg !

2008-05-08 @ 08:08:50
Postat av: Willea

Fantastiska!!! Gillar massor :) "Paus" och den till färgutmaningen blev mina favvisar, fast de andra är inte långt efter. Gillar hur du tolkat annonsutmaningen och sommarlayouten är både snygg och lite rolig, fyndig rubrik tycker jag.

Jag håller också på å knåpar ihop till scrapinspiration.blogg, har två bidrag kvar o får se om jag hinner...

När det gäller stilar så har jag bytt massor av gånger - byter så fort att jag knappt märker det *fniss* - men det är det som är så härligt med scrappingen tycker jag, att allt är tillåtet och att man kan experimentera hur mycket som helst!

2008-05-08 @ 20:53:51
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com
Postat av: Silwerstar

Jättefina alster!!

2008-05-13 @ 18:09:39
URL: http://silwerstar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0