En lista...

Jag kunde inte motstå...

1.Din mobiltelefon?
En supercool men opraktisk Samsung med full touchskärm, vet ej beteckningen dock.
2. Din (o-)äkta hälft? Min omtänksamma och fantastiska karl. Min trygghet!
3. Ditt hår? Nyfriserat och nyblekt och snyggt för en gångs skull
4. Din mamma? Bäst helt enkelt...
5. Din pappa? Bäst han med!
6. Det bästa du vet? Semester i värmen med obegränsad tillgång till livets goda!
7. Din dröm inatt? Måste tyvärr censureras, hihi
8. Din dröm/ditt mål? Kortsiktigt mål är att bli klar i och omkring huset. Få ordning på mitt nya jobb och att komma i en klänning i stl 34 till nyår!
9. Rummet du är i? Mitt alldeles nyfixade scraprum, det kommer bli skitbra!
10. Din hobby? Scrap och foto, inte nödvändigtvis i den ordningen
11. Din skräck? Gud förbjude att något händer med Saga *peppar peppar*
12. Vill du vara om 6 år? Varför just 6?!?! I ett stort gammalt färdigfixat hus på landet. Typ lejongården... Saga är knappt åtta, och jag jobbar som minst BC, fortfarande inom optikbranchen.
13. Var du igår kväll? Hemma, med Johan på barnalert, dvs nästan en helkväll i scraprummet.
14. Vad du inte är? Eh, perfekt. skämt åsido, klart jag är!!!
15. En sak du önskar dig? Allt, är aldrig riiiktigt nöjd
16. Var du växte upp? Esarp, metropolen!
19. Det sista du gjorde? Lånade Aladdin-filmen av min kusin Anna.
20. Dina kläder? Tighta ljusblå jeans och en orange och lila blus (!) D&G-helgarnityr glasögon
21. Din TV? Vi äger bara en, en tjock-TV
22. Ditt/dina husdjur? Jaktlabben Vincent
23. Din dator? En hyfsat bra, ny HP, vet ej beteckningen här heller...
24. Ditt humör? För mycket av allt!
25. Saknar någon? Mmm, massor!
26. Din bil? En halvskruttig SAAB 9-5, Viggen i mitt hjärta fårävver!
27. Något du inte har på dig? Halsband, armband och örhänge (är hemma-klädd)
29. Din sommar? Den kom aldrig känns det som....
30. Älskar någon? Ja, många och mycket!
31. Favoritfärg? färg över lag. Turkos, röd, rosa, lime...
32. När skrattade du senast? Hmm, det va nog i tel med Dea tidigare idag
33. När grät du senast? För några dagar sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0