Gårdagens scrapattack

blev riktigt lyckad, som sagt är jag riktigt nöjd!

Visst är den snygg? Det är efter skiss på scrapinspiration.blogg.se 
Tagen, eller vykortet har lite dold jornaling som lyder "Så här såg det ut när du knatade runt innan du kunde gå ordentligt. Du kröp knappt något innan du fann din stil. Så här var det fram till du var ca 14 månader."


lite close up på alla lager:


Scrappat idag med, men den ligger på tork så den får jag fota imorgon.
Är inne i ett riktigt flyt nu, allt känns roligt och jag blir nöjd, roligt med tanke på att fotona är gamla och tråkiga och bara skriker "neeeej, scrappa inte mig" *fniss*

Kommentarer
Postat av: Lotta

Wow, den är riktigt superläcker. Helt underbart upplägg och vilken hög av läckra dekos:)

2008-09-11 @ 22:56:51
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0