Nu sitter jag på nålar!

Johan och Dea pysslar för fullt i mitt rum och min lilla spion (Saga 1½år) säger att de inte pussas ;-)

Jag ska snart få se rummet och jag håller på att spricka av fjärilarna/albatrossarna i min mage... Jag vet att jag får en ny expedit eftersom jag fick OK-a det pga budgeten och jag fick dessutom "äran" att bygga möget, hmm ;-)
Det lyser lite rött inifrån rummet som speglar sig i datorskärmen precis innanför dörren och jag har hört symaskinen gå varm så jag antar att kombon innebär röda gardiner... Jag antar att min karusell är med i planeringen och att mycket är sorterat i mina älskade glasögonfodralslådor (eftersom Dea frågade efter fler) och mina plastbyråeer med småplock är kvar. Papprena har jag hört henne svära över så antingen har hon behållt min fördömda mappvagn och hittat något bra ställe till den eller så har hon kanske kanske köpt någon fin cropper hopper (!?!?)

Nu kanske de e klara???

Återkommer snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0