Beställningskort till en 80-åring

Jag fick en beställning på ett sobert kort för ett litet tag sedan. Jag hittade en utmaning på Scraplagret som jag tänkte hoppa på. Den går ut på att använda höstfärger med turkos som accentfärg. Man skulle ha minst två stämplar eller foton och det var här mitt bidrag sket sig. Jag fick inte till det med flera stämplar, så jag struntade helt enkelt i utmaningen.
Blommorna har jag gjort alldeles själv och bakom dessa har jag satt en bit papper som jag stansat ut med min nya Nellie Snellen-die http://www.stampelgarden.se/product_info.php?cPath=251_253&products_id=7109. Jag försöka tänka lite utanför boxen och göra en annan vikning på kortet, och oooj så spännande det blev! ;-)




Detaljbilderna:
  

Kommentarer
Postat av: Ebba

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-08 @ 17:12:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0