Jul med Pion design

Det första kortet är gjort med "adventskalendern", där jag tagit ett av de vackra hörnen och sedan dolt "luckorna" med en baksida från samma kollektion. Martha Stewart-fjärilsstansen har äntligen blivit min och den använts flitigt, här tillsammans med crackle accent. Den virkade lilla cirkeln bakom blommorna är början till dukar som min mans mormor virkat och när hon städade lådor hemma hittade hon ett gäng av dessa söta små hantverk som hon gav till mig. De är väldigt fina, men det är ännu roligare att använda om det finns en historia bakom.




Detaljbild:




Detta kortet är superenkelt med ett av vykorten från ännu ett papper ur kollektionen "I väntan på tomten". Lite bomullssnöre, en "duk-mitt" och ett chipboardhjärta med färg och crackle accent, ett par utstansade snöstjärnor och -vips- klart!



Detaljbild:


Jag har varit ledig idag och pysslat för fullt i trädgården inför vintern men jag hade kort som ville ur mig så jag var tvuuungen att göra ett par kort till ikväll :-)

Tack för titten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0