Igår var det scrapträff här hemma!

Mycket scrapträffar i dessa kyliga dagar. Denna helg kom andrea (scrapmom) hit. Hon kom tillsammans med hennes bedårande tilda vid elva tiden, men en påse full av scrapgodis vi beställt från Skaparlusten. Vi fick lite gotte på köpet dessutom, tuuusen tack!
Med godis- och matpauser höll vi på till 20-tiden sen var det dags för lilla tilda och få välling och somna i bilen och mig att däcka i soffan!

Andrea var inte så långsam som vanligt, hon fick gjort nästan fyra LOs och jag lika många, var inte alls i form kan man väl säga. Igår var jag inte så nöjd men nr jag tittar på dem idag tycker jag dom är väldigt fina. Som sagt ingen bra dag igår alltså =).


Saga älskar hundmat, vad finns där och säga? Äckligt, men ett minne som måste bevaras, (cs:en är klarare än vad kameran fångat).

Efter skiss på scraputmaningen. Utmanade mig själv att scrappa i pasteller, har så svårt för det. Men jag blev nöjd. Och det e bara att inse, vackrare än den dagen kommer jag aldrig att bli ;-)

Jag gjorde en till som jag får blogga vid ett annat tillfälle, fick inte alls till det fotot idag =/ Det är iaf en LO till ett litet ords fjärde ord, Havet. Jag blev mycket nöjd!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Snygga båda två, du ska inte va så kritisk. Fast jag måste säga att de var ännu snyggare irl. Tack för en trevlig dag!

2008-02-24 @ 17:15:03
URL: http://www.scrapmoms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0