Scapade igår med!

Jag är inne i ett scrapstimm, det mesta jag gör blir iaf halvbra och jag blir nöjd med det mesta (gårdagens inlägg lät inte som det, men jag blev rätt nöjd iaf =)
I kombinationen med att jag mår rätt kass i övrigt behöver jag pauserna i mitt scraprum, och såhär blev det igår:


Denna blev jag jättenöjd med, upplägget liftade jag från en LO på swescrapbook. Fotot på Saga är så läckert, hon vet att hon inte får leka med skivorna, men i ett obevakat ögonblick...
Minen är den hon gör för att säga "Haha jag vet, men jag skiii-iiiter i dig" hihi


Denna gillar jag också, den är knasig på något sätt, och de gigantiska swirlarna, ser ni var de kommer ifrån? ;-)
Johan skulle ta ut en flaska (vitt) vin från skåpet ovan frysen och då åkte denna rödvinsflaska i klinkern... Vilket avbrott på vin-myset hihi


En close up på hur man kan använda Grungeboard på ytterligare ett sätt. Jag tänkte ha resterna runt en redan tagen swirl och började måla den, och då såg jag att det blev ett fäckt mänster på kladdpappret jag hade under, så jag lät den torka sedan använde jag den som mask och målade runt den. Lät torka och 3Dlackade "innehållet. Tufft, va?

Kommentarer
Postat av: Tjej 83

nu ska ja RISa dig hehe
på 1a så ser man knappt banden under blommorna hmm
o på 2an.. vad är de? de svarta? ser ut som om du spillt någe på din LO, synd. mn va de grungeboard? hmm
hehe ananrs gör du ju jättefina saker så de är svårt med ris men nu fick du haha... :-)

2008-02-19 @ 20:52:11
Postat av: kikkan/Lotta

Åh, den översta är ju jättefin. Så fint med blommorna och alla stjärnor.

2008-02-19 @ 21:19:16
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0