Kreativiteten flödar big time!

Jag är inne i ett stim nu. Känns jättekul, inspirationen bara sprudlar *pepparpeppar* Jag såg en utmaning någonstans där man skulle inspireras av en hundmatssäck med en labbe på. Såklart kände jag att jag var tvungen att scrappa en bild på Vincent. Med min skitkamera har jag itne lyckats få många bra bilder på honom eftersom han är kolsvart, men en har jag fått, så den fick det bli, även om den e tagen i bilen!

image30


Denna gjorde jag efter en tavla jag såg på scrappiz där skaparen använt du mjuka vågformade rutorna. det var bättre i mitt huvud innan det kom ut...
image31


Här hade jag almännt hjärnsläpp, denna såg också så bra ut i min skalle. ska göras om antar jag :-D
image32


Snabbscrap med söta bilder på min söta Saga och scrapmoms ursöta Tilda. Använt lövley punchinella igen!
image33

Efter Evelinas skiss i Scrapaddicteds blogg. ville prova att göra väldigt kalt och dessutom centrerat vilket inte är min grej. Skickar inte in, men kan väl visa här iaf =)
image34

Denna gjorde jag idag i ett riktigt trött-rus precis innan jag tog en tupplur. Ville prova på utmaningen på Scrapinspiration att byta mönstrat mot band. blev väldigt nöjd med all sin enkelhet. Det var länge sedan jag använde primablommor. den bruna Spriten är "lånad" av Scrapmom. Glömmer man saker hos mig får man faktiskt skylla sig själv!!
image35

Kommentarer
Postat av: Willea

Wow - så många fina LO´s! Den översta och den nedersta blev mina absoluta favvisar - fantastiska färger och detaljer!

2008-03-13 @ 18:13:04
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com
Postat av: Diane

Tycker absolut inte att du ska göra om den där layouten med cirklar. Jag tyckte den var skittuff!

2008-03-25 @ 14:32:09
URL: http://ladydiskapar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0