Punchinella, scrapbooknookpaket och lite sånt ;-)

I förrgår var jag tvungen att provscrappa ett foto som jag fick hem från Crimson, vilken kvalitet, aldrig mera fuji, korthuset eller extrafilm!!!  Så här blev resultatet:

image23

Jag ritade lite swirlar själv, snodde designen från ett annat Magnoliapapper dock.
image24

Jag tjatar om att jag måste scrappa alla bilder som ligger. Logiskt nog börjar jag med de nyaste och roligaste.
För att slippa lägga ner en massa kraft på att välja foto så tog jag helt enkelt de översta i högen. Här är ett nytt papper från mynook, band och bling även från paketet.
image25
Hade inget laaajmCS så jag fick missbruka en gammal versadyna och kladda ner ett fislimepapper så jag fick som jag ville, likadant med blomman. Fick ett gäng med punchinella igår så här blev den första LOn med detta. Vilket kul material och jobba med!

image26
En gammal bild på Rocky som valp låg näst i högen =) Visst är han ortoligt söt? Hans pappa heter Biffen, coolt va? De är tokiga, de gillar att äta små barn och rejäla ekmöbler haha! Punchinella här igen. En enkel LO för att lille Rocky inte skulle försvinna. (Såg nu att jag inte chalkat kanterna på pappret, de ska chalkas röda.

image27
Min Saga och Edwin. En dag i Lund i somras med en vagn =) Det gröna bakgrundspappret ser ut som skinn och är JÄTTEfult, men det passade bra till Edwins byxor. Grungeboard och bubletters mm.

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

oj vad många nya :-D va fina de var! å vilka härliga foton på den sista :-D

sugen på punchinella jag åxå :-) blir ju så fränt.

2008-03-06 @ 08:52:37
URL: http://fnyz.blogg.se
Postat av: Me2

Gillade särskillt den gröna !! men alla var fina.

2008-03-06 @ 09:24:15
Postat av: Anonym

Så fina!!! Badbrud är otroligt läcker - vilka fina detaljer, gillar färgerna också! Fintvätt är både söt och tuff - så gulligt med ett hjärta som "v" :-). Punchinella vill jag också ha - cool effekt!

Och du, tack för din urgulliga kommenter i min blogg - Kram till dig! Nu ska jag sätta mig med mina nya "nook"-saker :-D

2008-03-07 @ 21:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0