AoS´s NSD-utmaningar...

Denna gjorde jag efter en utmaning från Tant Scrappa och Scrapakalja där man skulle inspireras av en bild som föreställde en stjärnformad pärlplatta med orange, rosa och röda pärlor på;

image59


Denna är till utmaningen som Scrapbox sponsrar. Inga chalkade kanter, mönstrade papper eller chipboard, men en hel del måsten;
image60


Till skaparlustens utmaning, inget mönstrat papper, och doodla. Mer doodlat tror jag itne det får plats hihi. Fotot är pinsamt, men ja... those were the days kanske???
image61


Till scrapbingon som sponsras av Scrapakalja och Hobbyhuset. Jag använde raden med akrylfärg, brads, filt och blommor. En LO på samma utmaning kommer i nästa inlägg =)
image62


Skissutmaningen från hobbyhuset, den blev rätt utflippad men jag gillar den ändå! Inspirerade av MissMian och Silwerstar;
image63


Jag har skapat flera som jag inte visat upp men de måste jag koppla samman med rätt tävlingar/utmaningar först hihi.

Kommentarer
Postat av: MissMian

Wow...så mycket snyggt du har hunnit med!!! Och så kul att du blivit inspirerad av mig ! :)

2008-05-07 @ 23:00:40
URL: http://www.missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0