Tvättstugan del 1.0 och 1.1

Har inte visat hur tvättstugan såg ut innan jag satte klorna i den ordentligt. Jag skäms över bilderna, och över tvättstugan, men jag vill samtidigt visa framstegen!

håll i er:
Här står jag me dörren i ryggen (utan vidvinkel-objektiv). Inte ens jag har så stökigt till vardags, utan här är byggröran igång. Tvätmaskinen står längst ner på höger sida och hitom finns ett vask-parti med underskåp och trådbacks-förvaring (hata!) Närmst dörren står 4st 40cm garderober uppradade med jaktkläder och skor. -That´s it!

På denna bilden är dörren ut till hallen precis utom bild på vänstersidan. Jag har börjat sätta upp regelverket till trumman för att slippa se de fula rören.

Och här är dörren jag utgått från i min beskrivning. Kvistlackad men inte mer...

Idag ser det ut såhär, och här kommer jag till mitt dilemma... Jag har satt upp de snedsågade panel-bitarna för att se hur det ser ut. Jag kan inte bestämma mig om det är charmigt, eller om det bara ser ut som en kebabvagn på malmöfestivalen... Hjälp! (Alternativet är att ha panelen liggande som övriga väggen, men då måste jag med stor sannolikhet ha både taklist och hörnlist och det vill jag helst slippa.)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att prova sina idéer! Jag tycker ändå att du skall köra på liggande panel. Jag tror att det är det ni blir gladast för i längden. Det är nog värt det extra jobbet med taklister också;-) Så roligt att göra om lite och få det som man vill!



Varma hälsningar

A

2009-01-21 @ 04:37:10
URL: http://www.noamajahemma.blogspot.com
Postat av: Lina

Hej!



Ja vilken skillnad det blir, det är så kul att se före och efter bilder.



Jag skulle ha liggande panel istället. Och kanske göra det till en lucka så du kommer åt rören om det behövs.

Ser framemot bilder från när det är färdigt.



Ha det bra!

Lina

2009-01-21 @ 09:44:13
URL: http://smattochgotthoslina.blogspot.com
Postat av: Scräpmöm

Lite kebabvagn-varning är det flin Kör på liggande!

2009-01-21 @ 10:47:37
URL: http://www.scrapmoms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0