Ett av dagens fynd!

Denna underbara "grej" fyndade jag i Köpenhamn idag. (Uräkta de dåliga bilderna, jag pallade inte redigera o dona.) Säljaren berättade att det var typiskt i danska hem förr att man hade detta krön över en eller flera innerdörrar. Jag tackade för infon och gick vidare. Tre bord kunde jag hålla mig sen vände jag och köpte den! Jag har köpt till en limträskiva som jag ska sätta upptill, för att få ett bredare hyllplan. Allt ska målas och i den lilla rutan ska jag skriva något litet citat på latin. Vad vet jag inte ännu.
Ikväll ska vi vara hos svärisarna och hålla alla tummar, tår och andra extremiteter att Ugglas INTE ska vinna!




(Mitt nymålade halvmånebord kom också med!)

Kommentarer
Postat av: satu

Jag fullkomligt ÄLSKAR Ugglas låt ;) smaken är som baken !!! Gillar även din hylla!!! Hittade hit via familjeliv!



//S

2009-03-14 @ 22:36:05
URL: http://bosgarn.blogspot.com/
Postat av: Diane

Herrej*vlar va fint bordet blev!! Du har ju textat hur fint som helst, imponerad och nyfiken på en närbild av texten. Kram D

2009-03-16 @ 21:51:22
URL: http://ladydiskapar.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Å va fint det kommer bli!! Å vilket fint bord!!! Verkligen snyggt målat!!!!

Ja, jag ser ju att vi har exakt samma skål några bilder ner! Är inte du som jag så att det som finns i skåpen och det man har framme roterar? :) Jag menar, du kanske vill ha fram den om ett tag??



Måste kika lite till här.

Ha det bra. Kram Ellinor

2009-03-18 @ 15:00:13
URL: http://vittarvacker.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0