Pappsen, lilla pappsen :-)

Pappa skulle såklart ha något litet på farsdag igår så jag knåpade ihop en påse och dekorerade litegrann. Inneållet blev Marianne-godis som är både mitt och pappas favvogodis.



Makens morfar är väldigt speciell för honom, så han ville ge en gåva trots att det inte är morfarsdag och det fick bli en flaska med ett väldigt bra vin om man tror på recensionerna. Jag experimenterade med distresser och kladdade, stämplade, embossade osv. Sa jag kladdade?!

Det är inte min stil, men det passade en 80+-are tycker jag.


Som "jätteöljett" har jag ett versalt o och där banden går in bakom tagen har jag ett gement c på var sida. Man tager vad man haver som Kajsa Warg aldrig sa...

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0