Äntligen har jag fått upp kökshyllor!

Hyllor valdes och inhandlades för många veckor sedan och några månader dessförinnan har det stått färdigmålat i köket i väntan på vidare aktivitetet i form av inredning. Jag tycker inte om att bo i halvfärdig byggröra, men det gör jag... Vi har haft dåliga och sämre anledningar att att inte sätta upp dem, men häromdagen när jag var ledig kände jag energin komma över mig. Det är vanliga Ikea-hyllor och -konsoller som gjorde sig riktigt bra mellan fönstren där vi tidigare haft kyl och frys.



(Fönsterbrädena är uppfyllda med ihopkrafsade prylar, det blev nämligen väääldigt tomt när pelargonerna försvann för att gå i sin vintervila).

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 02:14:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0