Faktiskt ganska tråkiga julkort...

Några julkort som jag gjorde lite snabbt genom att skära upp papper i tre upplagor och sedan dekorera och stämpla olika. Jag har jättesvårt för att göra dels snabba och dels färgglada kort. Det blir helt enkelt inte bra. Jaja, så här blev det...


Den bruna stämpelfärgen är en distressdyna och när jag hade på 3Dlack så smetades den ut lite grann men jag tyckte det blev en trevlig effekt som jag nog kommer använda mig av fler gånger.


Poinsettia. och Hollydie från QK som jag dammat av, lite rosa band från gömmorna och ett par blad. Enkelt...


Pearl maker i ljusrosa, Prima christmas blomma och en miniros. Superenkelt ...och tråkigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0