PIF-dragning!

I all sin hast glömde jag att fixa de igår, jag gör det ikväll istället när Saga är hemma och kan hjälpa mig =)


Jag har fortsatt scrappa Pink Paislee, faktiskt ett kort också, första sedan julkortsmakeriet(!!!), några till fick jag gjort tillsammans med scrapmom i lördags innan mässan på söndagen...image46
Denna bilden är på Saga på kvällen på sin ettårsdag. När vi vinkat hejdå till de sista gästerna stannade Saga kvar i hallen. När vi gick ut för att kolla vad hon filurade med, hade hon pillat upp ett hål i en säck och dragit ut en gammal bulle som johan skulle lägga ut till vildsvinen dagen därpå. Fräscht, va?


image47
Gjorde ett kort, tro´t eller ej! Min morbror fyller år om ett par veckor, så jag passade på att inviga mina UNDERBARA Wild Things (Gel á tins). Mycket nöjd, faktiskt!


image49
Förra månadens Nook-paket som jag itne vågat sätta saxen i förräns nu. Jag ÄLSKAR dessa papperna sååå mycket! Cirklen kommer dock från denna månads med Pink Paislee. Ville få in alla nyårsbilder från tolvslaget på en LO, och det vilda pappret krävde en lite stramare bildplacering kände jag. Så nöjd, så nöjd!



image50
Min finaste pappa i finaste smokingen och Saga i sin vackra geisha-klänning. bilden är för mig solklar, Saga ska alltid peta på sin morfars mustasch eller i hans mun, och han låter henne hållas, och busar tillbaks med fula grimaser och ljud. Älskar min pappas sätt att vara morfar!!!



image51
Slutligen mina mässfynd från Helsingborg. Det blev även tre AC D-ringsalbum som jag glömde fota. Jag är MYCKET nöjd med denna mässan, så trevlig och lugn stämning, ska absolut åka på mässor på söndagen hädanefter!

Vill ni se en idiotbild på mig själv? -Okey då, here goes:
image52 
I väntan på att mässan skulle öppna igår =) Ja, jag jobbar med glasögon hela dagarna, men Ja, jag har sneda bågar hahaha

Kommentarer
Postat av: bitte71

Oj, vad mycket snyggt: du är tokduktig ju - älskar också de där papperen!

2008-04-07 @ 13:47:05
URL: http://mariesscrappelliscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Wow, vilka tokläckra LOs. Den övesta, Bröd, den är grym! Vad är det för blommor? Har du klippt ur dom ur nåt papper eller? Dom där papprerna.....vet du nån som säljer dom? Dom är läckra......

2008-04-07 @ 21:13:23
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Fnyz/Hanna

meeen jag har MISSAT din "Bröd" eller de var många fler ag missat men att jag hade missat den, den var ju helt underbar! så himla fin, kommmer nog lifta lite tror jag :-p

massa kramar och tack för dina kommentarer i min blogg hoppas även du får må bättre snart, jag vet ju som sagt hur det känns :-(

massa kramar

2008-04-25 @ 17:03:53
URL: http://fnyz.blogg.se
Postat av: Silwerstar

Oooh vad snygga slter! :-D

2008-05-13 @ 18:21:28
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Silwerstar

alster skulle det stå.. *haha*

2008-05-13 @ 18:22:00
URL: http://silwerstar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0