semester med billigt boende!

I veckan som varit har jag varit på semester, i Tingshög. I söndags körde Johan mig hit, för jag var scrapsugen. Saga var med och vi stannade i två nätter. Harald skulle åka på festival (den stackaren!) på onsdagen, så det kändes som bra läge att åka hem på tisdagen. På torsdagen saknade jag lilla scrapmom och barnen, så jag åkte tåget tillbaka, denna gång utan Saga. Semester big time med i gott sällskap med inte allt för många krav på livet!
Loppis, bröllops-outfit-shopping till Dea, skördefest  och badande på Nybrostrandsbadet och en del vindrickande. Nu är det dags att åka hem, och jag tänkte blogga en LO som jag gjorde till Dea med ett av hennes foton;



Kommentarer
Postat av: Örnen

Me like!!!

2008-08-03 @ 23:30:41
URL: http://ornen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0