Barnsamlande...

Kan man samla på barn. Måste man yngla av sig så fort den första lärt sig krypa??? Jag riskerar att trampa på många tår, men jag blir så trött!!!
Nu är en till i vår mammagrupp gravid, det e fler än hälften av oss som ska ha en till REDAN. Vart e detta på väg, antingen väntar man alldeles toklänge eller så ynglar man järnet? Är det svårt att sätta in spiral "vi planerade inte ett till" Nä men shit sherlock, så kan det gå!!!!
Oh det var dags för dagis men det blir ett barn till istället.
Jaha det är bara att gratulera för jag blir glad för saken att man ska få ett barn, så underbart. finns ingen bättre känsla. Jag unnar alla som skaffar tvåan, trean eller sjuan barnet, men varför rusa.
Varför inte njuta av ettan först. Det är väl inget nytt att de första åren är speciella, unika, fantastiska?!

Kommentarer
Postat av: nilla_r

Det är väl tur att vi är olika, eller hur? Den som vill "rusa" enligt din beskrivning kan ju göra det och den som vill vänta (eller som faktiskt bara vill ha ett barn) kan ju göra det?

/Pernilla - som önskat och fått två barn födda tätt

2008-03-12 @ 14:35:38
URL: http://nillar.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Men jösses, är det något att reta sig på?! Det kan väl finnas en massa orsaker till att man vill ha barn igen fort? Jag antar att dessa kvinnor inte stör sig på i vilken takt DU väljer att alstra DINA barn...

Men nej, några ömma tår träffade du inte här, för jag har inga barn alls, och vill inte ha några heller ;)

2008-03-27 @ 21:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0