Vilken blomma är DU?

Jag blev en Snapdragon, Lejongap...
Code Preview

I am a
Snapdragon


What Flower
Are You?
 
"Mischief is your middle name,
but your first is friend.
You are quite the prankster
that loves to make other people laugh."




Roligt så många blommor det fanns och jag blev samma som Scrapmom, ändå tänkte jag flera gånger, oj så olika vi bör ha svarat här... och här... Därför vi funkar så bra ihop kanske?
Läser man tolkningen så gilalr vi att ha kul, och en äkta vänskap är absolut det viktigaste. Och så ÄR vi ju...
Behöver jag förtydliga att jag älskar "min" Andrea? (Hon är inte som jag när det gäller att sväva ut känslomässigt i tal och ord, men jag vet att jag e lika viktig för henne ;-))

Kommentarer
Postat av: Scrapinspiration

Vi har nu letat överallt men vi kan inte se att vi mottagit något mejl från dig. Vi svarar alltid på alla mejl som kommer till oss så du borde ha fått en bekräftelse. Det måste försvunnit i cyberspace och vi tycker naturligtvis att det är olyckligt att dina snygga bidrag inte kommit med. :(
Kramar,
Scrapinspirations Anna, Åsa & Sanna

2008-05-17 @ 17:47:39
URL: http://scrapinspiration.blogg.se
Postat av: Scrapinspiration

Vad skumt.. Men du, vi lägger till ditt scrapliftsbidrag i efterhand och så ser vi fram emot nya härliga alster från dig till våra utmaningar! :)
Kramar Anna

2008-05-19 @ 06:51:45
URL: http://scrapinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0