En lista...

Jag är kluven i mångt o mycket
Jag gillar när det händer saker omkring mig
Jag äter nästan allt (och alltid)
Jag säger ja till roliga saker, impulser, mina och andras
Jag ger mig sällan in i djupa diskussioner om politik
Jag är bra på att påbörja nya saker, snacka för mycket
Jag stör mig på min förmåga att spruta idéer, det innebär att jag hinner inte njuta av att något är färdigt innan nästa projekt drar igång
Jag läser gärna tidningar, artiklar på nätet -sällan böcker
Jag är vackrast naken!
Jag skrattar åt torr och rå humor
Jag är en typisk fjortis i en vuxen kropp
Jag har aldrig... ångrat något jag inte gjort
Jag är lycklig i perioder
Jag trivs inte i situationer där jag är i underläge. Med min nuvarande arbetssituation
Jag är dålig på att hålla ordentlig ordning i hemmet
Jag är rädd för att dö
Jag älskar de jag väljer att ha i mitt liv, ska inte ödsla kraft på relationer som kräver mer energi än de alstrar! 
Jag uppskattar min mans omtänksamhet, ömhet och sätt att vara en bra pappa
Jag tror på liv efter döden
Jag tror inte på ödet

Antar att jag svarar helt annorlunda om en vecka, eller för en vecka sedan. Just nu är frustrationen stor över hemmet o_O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0